środa, 17 grudnia 2014

Miss Sporty, Cat`s Eyes

Dziś przedstawię Wam kolejny produkt z którym się nie pokochaliśmy. 

Miss Sporty, Cat`s Eyes Liner.



Cena: 14,99 zł.

Jest to eyeliner w formie pisaka. Na pierwszy rzut oka wygląda w porządku, nie powinno być z nim problemów... Jak dotąd malowanie kresek wychodziło mi dobrze, zajmowało mi to kilka chwil.
A w tym przypadku wykonanie precyzyjnej kreski zajmuję mi dużo dużo więcej, a i tak nie jest to 
oczekiwany efekt...


Po bliższym zaznajomieniu się z eyelinerem :
- zapach ma okropny (lepiej nie wąchać :P),
- twarda końcówka, bardzo nieprzyjemne odczucie dla oka przy malowaniu,
- kolor namalowanej kreski nie jest czarny, jest bardzo wypłowiały, muszę poprawiać kilka razy żeby podchodziło pod czerń,
- szybko się rozmazuje,
- wykrusza się ;/ po kilku godzinach zostaje mi niewiele z namalowanej kreski.


Tu wydać próby narysowania kreski. Te cienkie są namalowane przy użyciu takiej siły, jaką 
używamy do malowania na oku. Natomiast żeby namalować tą grubszą kreskę musiałam dużo bardziej docisnąć eyeliner (oczywiście z taką siłą nie będziemy malować kreski na oku).

Podsumowując: 
Myślę, że za taką cenę jesteśmy w stanie kupić dużo lepszy eyeliner, lub dołożyć trochę i kupić produkt z którego będziemy naprawdę zadowolone.

Polecacie jakiś eyeliner? Obojętne w jakiej formie, byle był trwały i malował na czarno, a nie na wypłowiały czarny.

8 komentarzy:

  1. Już wiem czego unikać :P Ja z tego Rimmela jestem zadowolona, długo używałam tego --> http://4.bp.blogspot.com/--1ergpMS2co/T_k7l0sYd1I/AAAAAAAACyM/FoX2IP3xbMI/s1600/Magic+Dust,+LOccitane+Angelica,+Essence+Eyeliner+037.JPG
    Maluje bardzo na czarno :D, nie trzeba nic poprawiać, ma niestety dość grubą końcówkę więc z kolei trzeba malować delikatnie ale u mnie się sprawdza :) Też się nie kruszy, mi zawsze trzyma długo, jest dość sztywny i wygodny :) i kosztuje tylko 10zł a starcza długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za eyelinerami w pisaku,ale za to kuzynka używa i sobie chwali

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rzadko używam eyelinerów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że lubisz kosmetyki a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i faktycznie kolor kiepski, żeby utrzymał się długo muszę wiele razy poprawiać..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko pisaczki jak do tej pory testowałam i chyba kolor tego nie jest najlepszy niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety jeszcze żaden eyeliner w pisaku się nie sprawdził :( polecam w słoiczkach są trwałe, wydajne i mają głęboką czerń

    OdpowiedzUsuń